Celebrité: Miley Cyrus and Liam Hemsworth engaged. O great.

Yeah right Miley. Getting bored with your life, let’s wear a ring on THAT finger and get da folks talkin’! Hollywood must be just a huge mindfuck and Twitter race. Image via radaronline.com

Miley and Liam, Together For Now Forever

Ya know, I don’t wanna turn into a cynical B about love and marriage. But good GOD. Yes she’s been through a lot, made a shiz ton of money and already has career options, blah blah blah. But I don’t think Nick Jonas breaking your heart over at the Disney compound really prepares you for anything short of learning that people in the band “The Jonas Brothers” are fucking weird. Liam seems nice, I guess. I know an Australian, he’s nice too. But getting engaged at 19?! Good GOD! I know so much more now about what I like, what I don’t like, what I want to do with my life, etc. I can’t imagine picking the person I’d “be with forever” (because we know that shit ain’t real in Hollywood. More like, “Forever until you’re staining my career.” Right Kim? Katy? Everyone else?!) at 19. Or even now. Cray cray!

Good luck you two. I will not be completely surprised when if this doesn’t make it past 2015. But not just because you’re celebrities, because you’re young and people including change. That’s a very generous time frame btw. If you’re gonna Kim K this shit, you’ll be single by next year! Ahh, modern romance.

F me on Facebook + Twitter

Advertisements